Orkest

De fanfare is opgericht op 4 november 1904. Inmiddels is de fanfare uitgegroeid tot een volwassen fanfare met ca. 30 muzikanten in de leeftijd van 12 tot 75. Ook is er een samenwerking met beide basisscholen van het dorp, regelmatig wordt een gastles verzorgd door een aantal muzikanten om kinderen te enthousiasmeren voor de blaasmuziek. Als sinds haar oprichting laat de fanfare regelmatig van zich horen, bij concerten, Koningsdag, intocht sinterklaas, jubilea etc.

De fanfare repeteert wekelijks op dinsdag van 19.30 tot 22.00.

WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR NIEUWE LEDEN

(met name voor de bugel-, trombone-, trompet/cornet- en slagwerksectie, maar alle aanvulling is wenselijk!).

INTERESSE?

Schroom niet en kom een keer vrijblijvend luisteren of mee repeteren tijdens onze repetitie en/of vraag informatie via de contactpagina of direct via de mail.

Bezetting:

Klik op de namen van de instrumenten om een filmpje van dat instrument te zien waarin wordt uitgelegd hoe het instrument werkt. (Helaas niet beschikbaar voor bugel, saxofoon en euphonium.)

Bugels:

Arinda Krielaart