Lid worden?

Lijkt het je leuk om lid te worden van onze fanfare neem dan contact op met één van onze bestuursleden, stuur een email of vul het contactformulier (onderaan deze pagina) in.

Lid worden van een vereniging brengt natuurlijk ook kosten met zich mee.

Fanfare Prins Hendrik vindt het belangrijk dat de drempel zo laag mogelijk is en probeert daarom de kosten zo laag mogelijk te houden door een groot deel van de kosten zelf op zich te nemen.

De contributie voor leerlingen onder de 18 jaar bedraagt € 25,00 per maand.

Hiervoor krijgt de leerling een goed onderhouden instrument in bruikleen, les van een vakkundige docent en natuurlijk heel veel muzikaal plezier. Wanneer men in het jeugdorkest instroomt krijgt de leerling een poloshirt met ons logo, dit wordt gedragen tijdens concerten.

Een 2e en volgend kind uit een gezin betaald € 20,00 (dit geldt alleen indien de kinderen allemaal onder de 18 jaar zijn).

De contributie voor leerlingen/leden van 18 jaar en ouder bedraagt € 20,00 per maand.

Indien er dan(nog) les gevolgd wordt komt dit voor eigen rekening. Men krijgt hiervoor een goed onderhouden instrument in bruikleen, een uniform (voor de leerlingen/leden bij het "groot" orkest) en natuurlijk ook heel veel muzikaal plezier.

Ik wil graag informatie ontvangen over lid worden.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.