Leerlingenorkest

Op dit moment heeft de fanfare zo’n 6 leerlingen.

Als de leerling ver genoeg gevorderd is mag hij/zij instromen in ons eigen leerlingenorkest. Het leerlingenorkest is een voorbereiding op het samenspelen en leren spelen o.l.v een dirigent. Als hier voldoende ervaring is opgedaan mogen ze, na het behalen van het A-diploma muziek, doorstromen naar het “groot” orkest. Het leerlingenorkest laat regelmatig van zich horen d.m.v. concerten.

“Prins Hendrik” heeft een eigen opleiding met vakkundige docenten. Nieuwe leerlingen (zowel 'jong' als 'oud') worden dus binnen de vereniging opgeleid

Het leerlingenorkest repeteert wekelijks op dinsdag van 18:30 tot 19.15 in Gameren samen met fanfare combinatie Juliana Concordia, je bent welkom om eens te komen luisteren tijdens een repetitie.

WIL JE GRAAG LID WORDEN?

Maar weet je niet zo goed of het wel iets voor je is? Schroom niet en meld je aan, de eerste 2 lessen krijg je van ons, wij hopen dan dat je het zo leuk zal vinden dat je lid wordt. Eerst krijg je dan wekelijks een les en afhankelijk van hoe goed het gaat mag je na een tijdje les te hebben gekregen al meespelen in het leerlingenorkest! Er is geen leeftijdsgrens wat betreft muziek leren spelen, dus ongeacht leeftijd, voel je welkom!

Bezetting:

Klik op de namen van de instrumenten om een filmpje van dat instrument te zien waarin wordt uitgelegd hoe het instrument werkt. (Helaas niet beschikbaar voor bugel, saxofoon en euphonium.)

Bugels:

Lotte Keijnemans

Trompet:

Femke Baks

Trombone

Hoorn

Bas

Euphonium

Deze instrumenten zijn (nog) niet aanwezig in het leerlingenorkest.

Saxen:

Marjan keijnemans