Wij zijn op zoek naar jou!

Fanfare "Prins Hendrik" is een gezellige, actieve vereniging met 30 leden die uitkomt in de

2e divisie.

Jaarlijks verzorgen we meerdere concerten, doen mee aan de aubade op Koningsdag en halen ieder jaar sinterklaas op. We zijn een echte dorpsvereniging.

Voor onze Fanfare zijn we op zoek naar muzikanten, met name onze slagwerk- en trompetsectie kan versterking gebruiken maar uiteraard ben je ook zeer welkom als je een ander instrument bespeelt!

Heb je zin om bij ons te komen spelen of wil je een keer de sfeer proeven kom dan langs op onze wekelijkse repetitieavond. Een keer proef meespelen op een repetitie is natuurlijk ook mogelijk, op deze manier kun je de sfeer goed proeven.

We repeteren iedere dinsdagavond van 19:30 tot 22:00 in Zalencentrum 't Gement

U vindt dit zalencentrum in Aalst gld (Donkerstraat 19).

Als u meer informatie wilt kunt u onderstaand contactformulier invullen, wij proberen deze zo snel mogelijk te antwoorden.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.